søndag 23. september 2012

Tiden flyr...

Tiden flyr og måneder har gått siden jeg la ut noe sist. Mange prosjekter har trillet av pinnene og her er et par av dem.


 
Denne vesten er mitt eget design, men oppskriften på daisyene fant jeg på nettsiden til Pickles. Meningen var at dette skulle bli en jakke, men underveis skulle den både bli skjørt, tunika og genser. Det var garnmengden jeg hadde som avgjorde at dette måtte bli en vest.


Oppskrift: Little star (egen oppskrift)
Garn: Gjestal Babyull grønn 822, ONline Supersocke 8-fach flerfarget 1416
Pinner: 4 mm
Størrelse: 2-3 år


Disse sokkene er laget av rester etter noen sokker jeg ga bort til jul. Det er første gang jeg har prøvd meg på russesokk-hælfelling. Dessverre ble sokkene litt for store, men ble tatt godt i mot av den som fikk dem i gave.

Oppskrift: Blanding av flere
Garn: Mor Aase sokkegarn
Pinner: 3 mm
Størrelse: 39

1 kommentar:

  1. Den vesten var bare helt fantastisk syns jeg! Så utrolig fine farger!

    SvarSlett